fredag 16 april 2010

kanelbullen.


wooiihoo, helgen har börjat med jobbiga jobb dagar. Den börja rätt lugnt och jag hoppas på att den slutar lugnt med. Har redan varit inne i duschen (och klockan ligger på 00.51) och ska snart borsta igenom håret sen somna. Mitt hår kommer inte vara populärt imorgon men med lite skum och spray sen är den saken fixad. Jag flätar alltid till min lugg, då blir inte håret lika taskigt höhö. jag och min fläta (eller kanelbullen som min pojkvän säger). Imorgon ska jag tigga mat från han innan jag börja jobba. Visst är det underbart med en man som jobbar med M A T ?!

Godnatt!

[LISETTE]

3 kommentarer:

Samantha sa...

Kanelbullar är gott och gör sig tydligen fina i håret!;) Super att ha en kock till man, eller man till kock... aja..same same:D

mamma sa...

söt kanelbulle är du!! ----@@

becka sa...

Snyggt!