tisdag 16 februari 2010

until the death do us part

Natten.

Hemma från jobb. Tankar sväller fram från ingenstans. Kan bero på hur min kväll på jobb har varit. Varje sekund, varje minut är en överraskning. Du kan aldrig säga vad som kommer hända om en minut. Du vet aldrig vad som kommer att ske, eller vad din aögon kommer att få se eller upptäcka.

Fick upptäcka en hel del med mina ögon idag. En hel del som jag inte kunde tänka mig eller föreställa mig. Att ta med det sig hem är svårare att släppa. Ögon skapar bilder, bilder skapar minnen, minnen som poppar upp då du vill ha dom som minst.

Jag ska sova ruset av mig nu tänkte jag. En ny dag imorgon. Hoppas på en dag med mindre överraskningar.

[LISETTE]

1 kommentar:

MAMMA sa...

du blir stark av sådant här,strongt av dig att klara av det, vet själv inte om jag hade klarat det? jag är nog mer blödig än vad du är!!

DU E BÄST...MIN STARKA DOTTER!!