måndag 8 februari 2010

randigt.

Igår skrev christoffer in det 1000 inlägget i denna blogg. Grattis till oss båda.

och jag har provat på att jobba heltid under en vecka. Funka hur bra som helst. Man blir trött men vem blir inte det när man helt plötsligt ska upp 10.00 när man innan har gått upp 12.00-13.00. Jag ska vara glad , 10.00 är mycket för de flesta. Jag fortsätter med heltid. Idag är jag ledig, tänkte ta chansen att städa lite och putsa rent här omrking. Kommer ingenstans. Jag fastnar vid datorn hela tiden, ska byta musik m.m. Här i alla fall hängt upp alla nya kläder och nytvätt. Här är gina tröjan jag köpte upp. Har hur mycket som helst som är randigt, men det går hem i alla dagar, väder och humör.



[LISETTE]

2 kommentarer:

maddie sa...

randigt är alltid fint :)

MAMMA sa...

snygg ocg den ska snart sitta fint på mig *hahahaha* BARA SKOJJAR!!!