tisdag 2 februari 2010

i know you want it.

Hej hej hej hej. Ni tittar på en text som är skriven av en person som idag fick heltid på jobb. man tackar och bugar. Nu ska det gnällas lite: Jag halv sover med min onda rygg. den kläcktes idag av någon konstig anledning och nu går jag och har PISS ont, som man säger här i mitt sällskap. det är bara att bita ihop.

Ni såg texten om vi två, jag och christoffer, fru och man..ska åka på en till av de bästa kryssningarna som finns. Ni missa inte det va? Såfall påminer jag er att läsa texten nertill. Jag ska få se armin van burren. "vem är det?", tänker ni då. Vad är mitt svar? Googla det. Mitt svar till christoffer när han frågor något.

Något som ska beställas imorgon är dessa två. Billiga och supercoola ringar. Stenen är overziizeee-maxad och LOVE ringen är tillräckligt stor för att ge ett märke i pannan om någon vill slåss!




G-night
[LISETTE]

Inga kommentarer: