söndag 7 februari 2010

Helgen är förbi och man får börja vänja sig vid lite annorlunda morgonrutiner med lisette, förr kunde man ligga till 12 nu börjar hon 12 men det gör oss gott, vi behöver komma upp i tid och vi behöver lära oss att man måste inte sitta uppe till 4 för att njuta av varandra mer, man har det detso mysigare om man går upp tidigt :)

Lisette har bunkrat upp med smycken och diadem inför den spektakulära kryssningen som är på ingång. Men vad ska jag ha för något fancy ? funderar på köpa en svart kofta, funkar grymt uppknäppt lver en tshirt med en scarfs, de är nice. Men vi får se!

Alla hjärtans dag är även den på ingång och det är en dag som väcker väldans massa känslor på alla olika sätt för min del. Självklart ska jag fira den med hjärtat mitt Vi ska göra den ännu bättre än förra året och vi ska festa vidare på " Tvåårsdagen" -festen som vi inte riktigt kunde avsluta på det sätt vi ville då det bjöds upp till pokerkväll och det ena leder till det andra och tiden rinner iväg liksom. Smällar man får ta men vi är lyckliga ändå, därför tänkte vi köra en tvåårsfest även på lördag. Fy vad bra den dagen kommer att bli, ge mig lördag!

// Christoffer

Inga kommentarer: