måndag 22 februari 2010

rött, halsband, iphone & snuva.

Måndag. jag har jobbat helgen och kan verkligen pusta ut. Jag har sluppit måndags ångest som dom flesta lider av redan på söndagen. Ha, verligen skönt att slippa. Klev ur sängen, duscha och måla läpparna röda, begav mig till stan och vandra runt. Hitta väska, en billig sådan. Tyvärr fick den hänga kvar, gick vidare för att hälsa på Christoffer på jobb. Hem, äta och fixa med sin iphone. Från ingenstans kom det snuva i kroppen. Jag blev verkligen inte klok på det. Sitter och drar in snor just nu. känns inte bra. Ska dra mig till sängen nu.


Förresten, mitt namnhalsband kom idag. Riktigt fint. Jag gillar det. Kommer användas flitigt. har precis kommit på att små halsband är väldigt väldigt sockersöta att använda. Det gör så mycket. Är i alla fall väldigt nöjd med det.

Och på denna bild ser mitt hår så slitet ut i topparna. usch...

GODNATT.
[LISETTE]

Inga kommentarer: