torsdag 8 april 2010

Studio secrets


Jag ska börja testa två nya produkter, eller testa och testa jag har redan börjat använda dom. Jag köpte dom för ungefär en vecka sedan. Jag går alltid en timme eller två för att se om jag hittar något nytt. För jag är inte riktigt riktigt övertalad ännu ang Foundation. Jag är svår där. Jag har till och med slutat använda det bara för det känns bättre. Puder är grejen för min del nu för tiden, men jag vill ändå ha en foundation som man kan lägga på då man inte orkar med Puder (jag pendlar). Jag hitta en från Loreals - studio secrets. Den täcker väldigt bra och passar alla hudtyper. Mjuk och len är den med. Jag är nöjd, men jag får återkomma ang den. Något som jag också hitta som jag verkligen är imponerad över efter bara tre gånger av användning, är den gröna smörjan. Foundation kallar jag också den för. Grön foundation. ANTI-REDNESS PRIMER. Någon har lyssnat och hört mina desperata tankar. Dom tar bort de röda du har på ditt ansikte. Det är som att någon har filat bort mina röda kinder. Underbart känns det! Jag har testat och den funkar även att ha utan fpundation, man lägger lite puder på sen är du klar för att köra. voila!

Nu blir det träning.

[LISETTE]

1 kommentar:

Missmalmberg sa...

Du får berätta hur de känns :) när du använt de ett tag