torsdag 8 april 2010

ajjjmmm back!

Jag är tillbaka efter massa internet strul och motivation och allt. Har hänt massor under tiden, jag har fyllt år, och hela 23 är man nu. Som ni säkert läst så gav mig lisette en present som fick mig att tystna totalt när jag läste det, läste det först tyst för mig själv och tänkte " Stämmer detta ? ". Går inte en dag utan att jag tänker på det, eller letar resor och planerar. Sånt här älskar jag, men shit vilken present. EN RESA VAR SOM HELST! Vad ska jag ge henne sen ? Månen ? Jag får se mig som slagen bättre än så blir det inte, jag kan ge henne ett evigt liv med mig kanske ? Billigt och bra, eller nej vänta jag tar tillbaka det där med billigt, jävligt bra iaf :) hahahahahha ! Älskar henne så!

Älskar henne så mycket att jag går på fotboll med polaren Kristoffer åker hem direkt till lisette efter. Vi äter lite snabbt och skojar och så, lisette letar fram Batman The Dark Knight som vi skulle vila ögonen på den mysiga natten. Vila ögonen är bara förnamnet jag däckade totalt, och känner mig dum en än. Kommer dit och bara slocknar. I Helgen är blir det ändring på det! Det vet jag !

Puss Christoffer

Inga kommentarer: