torsdag 8 april 2010

DESSA MUSKELBERG!

Godmorning lovers!
Idag vakna man upp och skulle bege sig till träning. Jag drar mig dit och går utanför då jag ser in och ser fem stycken muskelberg till killar. Jag skrattar och tänker "helvete heller" - och vänder.

Anledningen till att jag skratta för mig själv är väldigt enkel när det kommer till stora muskelberg, är för att dom tittar på sig själv i spegeln och medans dom gör det så stönar dom när dom drar i sina tunga vikter. All förståelse till dom, för jag kan inte bära så mycket och det ska kanske vara att man stönar (FAST MAN BLIR LITE RÄDD, ANTIGEN SÅ SPRICKER BYXAN ELLER SÅ HÄNDER DET EN OLYCKA...KANSKE?) när man tar så mycket vikter? men jag kan inte hjälpa att det ser så roligt ut och vi ska inte tala om hur roligt det låter. Och jag och Christoffer har pratat om detta innan. En del som stönar och har sig spänner sig verkligen efter dom är klara och går fram och tillbaka i korridorren och letar ögonkontakt med resten av människorna som är där inne. Man ryggar tillbaka och tänker "please, don't eat my bananas!" ....nä, men det är inte långt ifrån.

Får snart gå tillbaka och kolla läget. Jag får fnatt om dom fortfarande är kvar.

[LISETTE]

Inga kommentarer: