tisdag 16 februari 2010

En dunderbra vecka och helg har nått sitt slut och påväg mot en ny eller i en ny!

Ja det har varit en toppen vecka, fast väldigt kall dock! Såg ju Malmö spela som ni inte missat i veckan vilket var ohyggligt kallt men trevligt!






Helgen närmade sig med stormsteg och vi möttes upp en snöig fredag på centralen med hennes syster. Följde henne till bussen för att senare gå och kolla på Wolfman som vi trodde skulle vara såååå bra. Lisette och jag är nästan altid eniga till 110 % om våra filmer vi ser. Jag kände nästan direkt att Wolfman verkligen inte var något för mig däför nyfiken på vad min sockertopp skulle tycka? Jo hon tyckte precis likadant. Popcornen var goda, läsken var kall och sällskapet toppklass så min fredag blev ändå riktigt bra.



Lördag alla hjärtans dag. Ja usch ja, skulle jag berätta allt i detalj kan jag sitta till imorgon men det hände verkligen mycket. Vi yrade runt i stan lite först för att inhandla lite gott att dricka, sen något man kan blanda ut den goda drickan med. Åkte och handla sushi som vi skulle njuta med framför melodifestivalen. Andra året i rad vi gör det och jag längtar redan tills nästa!



Väl hemma hos mig efter ha konkat med oss massvis med påsar så bakade vi en cheesecake som var sådär. Ingen höjdare, receptet slängde vi igen! Vi skrattade och hade kul drack gott och skrattade lite till, ett två tre så var klockan mycket och vi fick bege oss in till stan där danny mötte upp oss och vi gjorde stan heeeeela natten. Helt fantastiskt!


Söndag vaknar man upp med ett sms 14:42 från min lillebror " När ska vi göra pannkakor då? " Hmm pannkakor ? Då slog det mig att lisette lovat min bror på halvfyllan att vi skulle göra pannkakor hahahaha, så jävla typiskt. Men men inte nog med det det skulle vara hjärtfromade pannkakor. Kock som man är så svängde man ihop det och vi gräddade våra hjärtpannkakor som hela familjen satt med ner och åt runt 1700 tiden, sen men gott.


Mamma lagade mat ännu senare och lisette och jag låg i sängläge hela kvällen och tittade på gladiator tills hon så fint somnade på mitt än inte så håriga bröst!



Och ja jag vet, jag har hela scenariet framför hur massvis med mail kommer att trilla in till mig. Kommer dock vara lite upptagen nu två dagar framåt så kommer inte hinna att svara men på frågan:



Läsaren: - Christoffer är flickvän inte världens vackraste ?

Jag : - Jo, du har så himla rätt så. Det är hon!


// Christoffer

Inga kommentarer: