tisdag 24 november 2009

Happy Birthday to me!

21 år blir jag idag!

- det kan inte bli bättre än såhär. Man vaknar upp med att lillasyster, mor och far sjunger. Tjohej. 21 år och jag förtjänar fortfarande en sång. Det gör mig glad. Lite presenter på bordet och sen är man nöjd. Jag ser en glasstårta i frysen. Ska sno en bit innan jag far iväg. HAHA!! Fick fina gåvor av familjen faktiskt. Det lilla gör det goda kan jag tycka! Strumpor, en almenacka (behov av), mössa och vantar som jag önska mig, snygga örhängen av lillasyster och ett par rejäla mysskor (som mamma kommer använda, därför hon köpt dom). Jag är nöjd. Nöjdast är jag efter tårtjäklen som frestar mig.

Ska iväg snart också. Klockan är inte mycket. Runt tio i sex. Tjugo över sju ska jag stå utanför min busshållplats med en liten packning. Varför? Jag har ingen aning. Christoffer ska ta ut mig på äventyr en hel dag. Jag är nervös, förväntans full och har fjärilar och lycka i magen. Jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Lite rädd är jag nog allt. Christoffer var väldigt noga med att skriva i sitt brev att jag inte fick gripas av panik. Han känner mig allt för väl!

packa det sista nu sen blir det att invänta min älskade. Oj, vad hittar han egentligen på? Det finns ingen 21 åring just nu som har vaknat på ett bra sätt med sin familj och ska få en ännu bättre dag med sin Christoffer. vad vi nu hamnar så kommer vi ha det underbart.





[LOVE LISETTE]


2 kommentarer:

Malin sa...

Grattis!

mamma sa...

HIPP..HOPP..HURRA PÅ DIN FÖDELSEDAG, Har tänkt på er hela dagen och hälsa svärson att *det är lugnt*
Hoppas ni får det jätte,,jätte...JÄTTEKUL!!!

KRAMAR I MASSOR MIN STORA TÖS!

**mamma**