fredag 6 februari 2009

Sthlm, när kommer du ?

Snart time för stockholm, en månad är det iaf snart. Men jag märker redan nu hur sjukt sugna redan alla är, jag har kollat bussar in till stan den morgonen. Jag och lisette diskuterade det igår och halv planerade lite .

Farre alias Robin ringde innan och han hade exakt samma planer som mig och lisette. Så vi tre sitter och planerar och pratar om ett par dagar som kommer om en månad och lite lite till då är man sugen. Säger man något annat så är de en lögn.


Fredag fredag, riktigt skönt att bara lägga sig i sängen hela kvällen och avnjuta tv. Jag är riktigt trött riktigt seg och riktigt mör. Sovit från och till och framför allt lite nu några dagar och haft en tuff dag på jobb idag så det känns. Nu lutar jag mig tillbaka och slår upp en liten virre för att bara känna värmen i magen och för att det ör så otroligt gott, och ja en räcker. Döm mig om ni vill :)

Still going strong / Christoffer

Inga kommentarer: